Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Elektromehanika Robeks so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina ROBEKS D.O.O. Ljubljana, Kolesarska pot 4, 1210 Ljubljana - Šentvid je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje ROBEKS D.O.O. Ljubljana, Kolesarska pot 4, 1210 Ljubljana - Šentvid v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine ROBEKS D.O.O. Ljubljana, Kolesarska pot 4, 1210 Ljubljana - Šentvid, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila


V spletni trgovini ROBEKS D.O.O. Ljubljana ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- plačilo po povzetju
- plačilo na podjetju 
- plačilo po predračunu

- plačilo s kartico (VISA, Mastercard)

- plačilo na obroke s kartico (obročna kartica)

-VALU

-Diners kartica

 

Pojasnilo k plačilu na obroke:

 

 

-Nakup na obroke je mogoč v višini razpoložljivega limita na kartici. Ob plačilu s kartico bo za celotni znesek nakupa zmanjšan razpoložljivi limit porabe na kartici.

-Višina nakupa je odvisna od višine neporabljenega limita na plačilni kartici, s katero boste opravili nakup, pri čemer posamični obroki zapadajo v plačilo mesečno. Limit, ki ga imate na kartici, bo obremenjen za celotno višino neodplačanega dela nakupa, in sicer do časa poplačila celotne obveznosti nakupa, vendar največ za 60 mesecev od dneva nakupa. Z odplačevanjem posamičnih obrokov se vam bo postopoma sproščal tudi limit, kar pomeni, da bo po izvedenem mesečnem plačilu porabe za višino poravnanega obroka sproščen razpoložljivi limit porabe na kartici.

-Višino razpoložljivega limita lahko vedno preverite v NLB Kliku, prek NLB Teledoma, na NLB Bankomatih ali v poslovalnici. Če višina razpoložljivega limita ne ustreza višini želenega nakupa, lahko kar v NLB Kliku ali svoji poslovalnici oddate vlogo za povišanje.


Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

Veljavnost ponudbe


Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Veljavnost akcijske ponudbe


Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Postopek nakupa


1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga


Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: robeksslo@gmail.com. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila in obrazec za vračilo blaga. Stroške vračila blaga krije kupec (OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA). Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa. 

Garancija


Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Dobavni rok


Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer do 3 delovne dni od naročila, če je izdelek na zalogi. V primeru, da izdelek nimamo na zalogi ga dostavimo takoj, ko ga dobimo od dobavitelja.

Dostava


Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za Elektromehaniko Robeks spletno trgovino opravlja podjetje DPD d.d..

 

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti


Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.robeks.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija


Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti


Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti robeksslo@gmail.com ali po klasični pošti na naslov: Kolesarska pot 4, 1210 Ljubljana - Šentvid.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih